از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

نشست کمیته آب خراسان رضوی برای مدیریت مصرف در تابستان ۱۴۰۳ برگزار شد

  • کد خبر: ۲۰۴۷۶۲
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
نشست کمیته آب خراسان رضوی برای مدیریت مصرف در تابستان ۱۴۰۳ برگزار شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست کمیته آب استان بر ضرورت پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف آب در تابستان سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست کمیته آب استان روز یکشنبه به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به محورهای این جلسه اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی‌ها و خشکسالی که وجود دارد، از چند ماه گذشته بحث تمهیدات مربوط به مدیریت تابستان سال آینده در اوج پیک را در کمیته آب استان مورد توجه و در دستور کار قرار دادیم.

جواد خدایی در ادامه افزود: در مجموعه شهرهای تحت حمایت آب و فاضلاب استان و شهر مشهد، تلاش بر این است که هم از منظر مدیریت و صرفه‌جویی مصرف و هم از نظر پروژه‌هایی که می‌توانند درحوزه کوتاه مدت موثر باشند، با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی بتوانیم تابستان سال آینده را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۹ شهرستان استان در شرایط تنش شدید آبی قرار دارند، تاکید کرد: پیگیر موضوعات تامین اعتبار پروژه‌های حوزه آب هستیم. با این وجود تعدادی پروژه اجرا شده و تعدادی دیگر در حال اجرا هستند که امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن فعال شوند.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->